Dalyvauji Facebook konkursuose? Pasitikrink, ar tai ne „fake“ konkursas

Kažkaip anksčiau net nesusimąsčiau, kad apie tai gali tekt rašyt, betgi tai, kas vieniems savaime suprantama/aišku, kitiems – visiška naujiena/atradimas. Šis post’as skirtas pakalbėti apie tai, kaip atskirti tikrus nuo netikrų (angl. „fake“) Facebook konkursų. Kai pamačiau, kad kai kurie mano FB draugai vis dar post’ina „fake“ puslapių „fake“ konkursus, pabodo atskirai rašyti kiekvienam apgautam (o gal vertėtų sakyti – save apgavusiam). Tai, va, ir jūs galit vis pasidalinti su jais šia nuoroda, jei pasirodys naudinga.

Pradėkim nuo to, kad norint sąžiningai ir legaliai organizuoti Facebook konkursus, reikėtų susipažinti su Facebook Pages Terms. Patogu konkursus organizuoti ir naudojant konkursų organizavimo aplikacijas (pvz., Binkd, Strutta).

Kaip atskirti tikrą įmonės puslapį Facebook’e?

  1. Puslapio pavadinimas yra įmonės* pavadinimas (normalus, pilnas pavadinimas), o ne „LAIMĖK KAŽKĄ“;
  2. Oficialus įmonės FB puslapis dažnai (bet ne visada!) šalia pavadinimo turi tokią mėlyną varnelę, patvirtinančią, kad tai yra oficialus puslapis; fb_varnele
  3. Dažniausiai įmonės pavadinime nėra keistų simbolių ar taškų gale pavadinimo;
  4. Įmonė konkursų organizavimui naudoja savo oficialų FB puslapį ir tam (dažniausiai) tikrai nekuria atskirų skirtingiems produktams/prekėms/paslaugoms;
  5. Įmonės FB puslapio like’ų skaičius dažniausiai būna didelis (kalbant apie dideles užsienio įmones/brand’us); ta prasme, Nike, Pepsi ar kt. turi daugiau nei kelis tūkstančius like’ų;
  6. Informacija apie įmonę aprašyme pateikta tiksli, aiški, tvarkinga; aprašyme vargu ar bus užrašas „Dalyvauk ir laimėk šitame konkurse“;
  7. Nuotrauka su daug iPhone’ų ar kaip dovana supakuotas automobilis dar nereiškia, kad puslapis – oficialus ir jūs tikrai laimėsit vieną iš šimtų (kažkodėl) nemokamai dalijamų iPhone’ų.

* Kai rašau „įmonė“, tai tinka ir organizacija/viešas asmuo ir pan.

Tai va, neapsigaukit ir neterškit savo sienos kažkokiais nereikšmingais post’ais, nes dažniausiai jūs tiesiog padedat surinkti like’ų puslapiui, kuris (tikriausiai) vėliau tiesiog pakeis pavadinimą ir bus panaudotas kažkam kitam.

Beje, šiuo post’u nenoriu jūsų atbaidyti nuo dalyvavimo FB konkursuose. Pats esu organizavęs ne vieną konkursą įvairiuose mano administruojamuose soc. tinkluose, tad galiu patvirtinti, kad kai kurie konkursai yra OK ir nugalėtojai renkami sąžiningai, pasitelkiant į pagalbą tam tikras sistemas, kurios padeda burtų keliu išrinkti nugalėtoją(-us).

SĖKMĖS!
– Emilis

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.